8 Ağustos 2013 Perşembe

15:01

Bloglarıma başlamadan önce düşünmeli miydim, yoksa düşünmemeli miydim diye tereddüt etmedim. Şimdi diyeceksiniz ne diyor bu adam? Bazen insan şüphe etmemeli, fazla  düşünmemeli, yoksa hayatın bizler için ne kadar sıkıcı olacağını hayal edebiliyor musunuz? Ben çok sıkılırdım ya siz... İnsanları ayakta tutan hayalleridir bence. Sizce de öyle değil mi bugun yaşanacakları geride bıraktık yarın için hayal kurmuyor muyuz? Bende bu düşüncelerimle ve bundan daha fazlasını buraya kendi düşüncelerimden yazabilmek için blogger'e başlıyorum. Haylallerime ve ani çıkışlı kararlarıma güveniyorum.Kendime aileme çevreme yarar sağlayacak her türlü bilgiyi paylaşmanın verdiği hazzı birlikte yaşaya bilmek dileği ile... HOŞGELDİNİZ

Sonraki Kayıt
Previous
This is the last post.

0 yorum:

Yorum Gönder